czwartek, 1 czerwca 2017

Płótno - Miłość / 'Love' Canvas by Jaya

Witajcie przyjaciele!
Hello Friends!


Mam nadzieję, że macie dziś świetny dobry dzień! Dziś mam nową inspirację dla Was wszystkich. Stworzyłam płótno w kształcie serca z prześlicznej kolekcji  Studio 75 Marzenia Alicji.

Hope you are having a great day! Today I have a new inspiration post to share with you all. I made this heart shaped canvas using the gorgeous Studio75 Alice's Dream and Rose Avenue collection.

ZerknijcieHave a look



Zbliżenia / Close up pics-



Pomalowałam swoje tło przy użyciu mgiełek i pudru mica. Żeby stworzyć warstwową kompozycję użyłam papieru z kolekcji Marzenia Alicji i Aleja Róż.

I colored my background using Prima sprays and mica powders. I used papers from Alice's dream and Rose Avenue collection to build up layers for my composition.



Powycinałam też śliczne liście i grafiki z różami z kolekcji Aleja Róż i tagi z Marzenia Alicji, żeby dodać je do kompozycji.
I also fussy cut the beautiful Leaves and Rose graphic from the Rose Avenue collection and some Alice's dream tags to include in my cluster.


Produkty Studio 75, których użyłam / Studio75.pl products used-








Mam nadzieję, że się Wam spodobało!
Udanego Dnia!
Hope you like it!
Have a great day!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz